no image found

Merhaba ben Ankara’dan Tülay.

Merhaba ben Ankara’dan Tülay. 45 yaşında bakımlı ve güzel bir bayanım. Geçen yıl kemerde tatil için güzel bir otele 2 çocuğumla beraber gittim. Kocam hep çalıştığı için tatile hep çocuklarımla yalnız çıkarım. Otobüsle gece yolculuğundan sonra otele ulaştık. İşlemlerimizi yaptırdıktan sonra odamıza yerleştik. Çocuklar uykuları olduğunu söyleyip yattılar. Bende siyah bikinimi giyip güneşte uzanmak için […]

no image found

telesiyejde başladı rüyam gerçek old

telesiyejde başladı rüyam gerçek old bir kaç dakika sonra alıştı ve ohlar ahlar içinde.. sesler çıkarmaya başladı.. saçlarından çekmeye başladım galiba kontrolümü kaybediyordum… bitmesin istiyordum hemen ayağa kaldırdım ve ağaca yasladım… o sıcakcık amcığına sikimle sürrttüm tekrar hazır ettikten sonra kalçasını sol elimle kaldırım kıçına girdim… alışmıştı ve sıkıca ağaça sarılmış bir şekilde çok güzel […]

no image found

15 yaşında ilk cd deneyimim cocukluk arkadaşlarıma

15 yaşında ilk cd deneyimim cocukluk arkadaşlarıma İlk paylaştığım hikayemde ilk pasif oluşum ve gay ilişkiye ilk adımı mi nasıl başladığını yazmistim herşey öğünden sonra başladı 🙂 Neyse konuyu fazla uzatmadan hikayeme başlıyorum şunu tekrar belirtmekte fayda görüyorum arkadaşlar internette birçok bu tarz hikayeler okuyoruz hepimizin aklının bir köşesinde acaba bu hikayde anlatılanlar cidden yaşanmış […]

no image found

Benim Küçük Haremim 4. böl&u

Benim Küçük Haremim 4. böl&u Artık Zeynep ile ilişkimiz rahatlığa kavuşmuştu. İSa’nın da anlayış göstermesi nedeni ile çoğu gece birlikte kalıyorduk, fakat itiraf edeyim ki bu sıkıcı bir durumdu. Zira Zeynep’in bana karşı olan duygularına karşılık vermiyor onu sadece yatak da bir paçavra gibi sikip bırakıyordum. O da bunun farkındaydı elbet fakat yine de gönül […]

no image found

En Yakın Dostumun Kızkardeşi 2

En Yakın Dostumun Kızkardeşi 2 Merhaba arkadaşlar hikayemin ikinci bölümünü de umarım beğenirsiniz. İlknurla olan seximizin üzerinden 5 dk geçmiş ve içimi felaket bir pişmanlık kasırgası sarmıştı. Bunu en yakın dostuma yaptığıma mı yoksa kardeşim gözüyle baktığım insanı siktiğemi mi pişmandım hala bilmiyorum. Ben bu derin düşüncelere dalmış düşünürken. Yanımda kikirdemeyle kendime geldim. Hiçbirşey söylemeden […]

no image found

ilk 3`lüm.

ilk 3`lüm. Merhaba Adım emre. 1.75 boylarında 78 kilo civarlarında (Yıllardır değişmez) siyah saçlı normal yapılı biriyim. Yaşım 35. anlatacağım hikaye yaklaşık 10 sene önce filan gerçekleşti. O zamanlar leventte bir elektronik mağazasında satışçı olarak çalışıyordum. Kadir ve ayferlede o zaman bu şekilde tanışmıştım bir haftasonu mağazaya geldikleri anda bir şeyler alacaklarını anlamıştım. Kadir kırklı […]

no image found

İlk…

İlk… Merhaba ben cd selide ilk anal ilişkimi anlatacagım. Netten biriyle tanıştık uzun süren gorusme uzerine evli olan x evinin bos oldugunu ve gelebileceğimi soyledi.kalçalarım onum arkam heryerim tertemidi hazırdımda..netten cıkıp bulusmaya gittim ve evinin yakınlarında bulustuk.. eve gidince ben giyinmek için can atıyordum. beni yatak odasına goturdu..daha sonra ben soyundum.. altıma guzel beyaz bir […]

no image found

Yengem le doyumsuz sex

Yengem le doyumsuz sex Slm arkadaşlar anlatacagim hikaye gercektir halen devam ediyoruz yengemle .Ben 18 yasindayim yengem 22 sarisin yesil gozlu annesinin tarafi arnavut oldugundan anne tarafina cekmis . abim 23 abim le yengem 1 yildir evli evimiz iki katli ust kati abime verdi babam oraya yerlestiler nerdeyse beraber yasiyoruz sadece gece olunca evlerine gidiyorlar […]

no image found

büyük am

büyük am 36 yasında 2 cocuk annesi dul bir kadınım eşim 5 sene once vefat etmişti cocuklarım vardı 13 ve 8 yasında eşim öldükten sonra geçim sıkıntısı başlayınca bende calısmaya başladım bulunduğumuz şehir benim gibi bir kadına uygun değildi kendimden bahsedecek olursam kahverengi saclı 175 boyu 71 kilo civarı kumral balık etli geniş büyük kalçaları […]

no image found

Karısının Gözyaşlarını Silen Boynuzlu Murat

Karısının Gözyaşlarını Silen Boynuzlu Murat İflas edince insan her şeyini kaybediyor, bu kaybetmek yeni kazanımlara da yol açıyormuş doğrusu. Benim için öyle oldu sikilecek taş gibi bir amcık iflasın hemen ardından geldi. Her şeyimi kaybedince yıllardır uğramadığım ilçeme taşınmak zorunda kaldım, Anadolunun bu şirin küçük ilçesi beni bağrına basmakla kalmadı tabi. Uzundur görmediğim arkadaşlar, dostlar, […]

free bets bahis güvenilir bahis illegal bahis bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis bursa escort kocaeli escort bursa escort eskişehir escort bursa escort mersin escort bursa escort kayseri escort bursa escort tuzla escort bursa escort sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan sakarya escort bayan eryaman escort bayan sakarya escort bayan webmaster forum